.(මේක කියවල කොත්තු එපාඋනොත් මම නෑ ඕං) කවුරුත් දන්නවනේ කොත්තු රොටිය කියන රසවත් ගුණවත් කෑම ගැන.. ඇත්තටම මේ ගං ගොඩේ කාලකන්නි කොත්තු බාස්ලා හරියට නොකලට ප්‍රමිතියට හදන කොත්තුවක් ඕනම කෙනෙක්ගේ දිව පිනවන්න සමත් ඒවගේම හොඳ සමබල ආහාරයක්.. ඇත්තටම කිව්වොත් නියම කොත්තු රොටියක් ප්‍රධාන ආහාරවේලක් හැටියට ගණන්ගන්න පුළුවන්.
ඒත් ඉතින් ඔය අඟල අඟලක් පාසා තියෙන කොත්තු කඩවල තත්වයන බොහෝම කණගාටුදායකයි.. මම කාල තියෙන මෝඩම කොත්තුව හදන්න ඒ බුවා පාවිච්චි කරපු ඉන්ග්‍රීඩියන්ට්ස් ගැන කියනවනම..
කපාගත් රොටී, කපාගත් බොම්බායේ ලූණු, කපාගත් වැරණිය මිරිස්.. බිත්තර 1, තෙල්.., පරිප්පු හොදි

හිතාගන්න පුලුවන් නේ එයාගේ දෙමාපියන්ට පින් දිදී මම කොත්තුව කාපු හැටි..

මම මෙතුවක් කාලෙකට කාපු හොඳම කොත්තුව (නෝමල් ප්‍රයිස්) වෙන්නේ හලාවත දැදුරු ඔය හරියේ (චිලව් නෝර්ත් ඩයලොග් ටවර් එකේ හච් කැබින් එකේ) වැඩකරන කාලේ එතන කඩේකින් කාපු මික්ස් කොත්තුව.. රස උපරිමයි.. හැම මුහුදු කෑමක්ම වගේ තිබුනා දාලා.. ඉස්සොද දැල්ලොද, සොසේජස්ද මාලුද.. අනෙ අම්මේ ඒකේ ප්‍රමානේ.. කිව්වට විස්වාස කරන්ඩ ලන්ච් සීට් එකෙන් එතුවේ මාර ගේමක් දීලා.ඒ ඇරුනම හොඳම කොත්තුව කෑවේ පිලියන්දල මිරිස්වත්තේ කොත්තු කඩෙන්.. එතන නම් ඇත්තටම එලවළු කොත්තුවක් උනත් කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නැතුව කන්න පුලුවන්.. (මේ මාකටින් පින් බලයෙන් කොත්තු කඩේ අයියා මට ලබන සුමානේ නිකන් කොත්තුවක් ලබාදෙත්වා).

ඒත් අමතක නොවෙන කොත්තු නම් කීපයක්ම කාලා තියෙනවා.. එකක් තමා රත්නපුරේදී කාපු චිකන් කොත්තුව.. පට්ට පරණ රෝස් චිකන් දාලා හදපු කොත්තුව සති දෙකක් යනකන්ම මතක හිටිය ඕසෙට.

2009 එක් දවසක ලහියගේ නැන්දගේ පුතා සිබා අපේ ගෙදර ඉඳන් පන්ති යන කාලේ එක දවසක් ලහියයි සිබයි ගියා ළඟම තියෙන කොත්තු කඩේට. පලවෙනි හා අන්තිම පාරට. කාපු වෙලාවේනම් කිසිම අවුලක් නොතිබ්බත් සාමාන්‍යයෙන් ඒවගේ කඩෙකින් බලාපොරොත්තු වෙන්න පුලුවන් අඩු රසය නම් දැනුනා.. පහුවෙනිදා මම ඕපන් ආර්ක් ආයතනයේ පංති.. ඉතින් මගේ අසල්වැසි සහෝදරයත් එක්ක එයාගේ බයික් එකේ කිරුළපන යන්න පිටත් උනා..

නුගේගොඩ පාලම නගිනවත් එක්කම එකසැරේම දැනෙන්න ගත්තා ජීවන බර අංක දෙක. ඉතින් ඉවසගෙනම ඉඳලා ක්ලාස් එකට ආවා විතරයි දිව්වා අදාල ස්ථානයට. අර ඩුප්ලිකේට් බණක තිබුණ මතකද ගස්ලබු වැළඳුවාම වෙන දේවල්. අන්න ඒවගේ තමා.. “මගේ අම්මෝ බස බස අ අ අ අ..”

එතනින් ඒ කතාව ඉවර වුනත් සිබාට වෙච්ච දේ නොකීවොත් ඒක ලොකු අඩුවක්..

මිනිහටත් ටයිම් බෝම්බේ සෙට් වෙන්නේ නුගේගොඩමයි.. වහාම කඩේකට දුවපු සිබා අදාල තැන අහලා. ඔන්න මුදලාලිත් පෙන්නලා තැන.. ඉතින් පොර එතනට යද්දී කවුදෝ අසමජ්ජාතියෙක් ඒකේ දොරට ඉබ්බෙකුත් දාලා ගිහින්. මක් කොරන්නද ආයෙත් ඔන්න යතුර ඉල්ලන්න කැශියර් එක ගාවට ඇවිත්. ඔන්න යතුර වෙන එකෙක් ගාවලු. ඒ මිනිහා කොහෙද ගිහින්ලු. හෆොයි සිබා… ඉතින් ඩිංග වෙලාවකින් ඔන්න අර බුවා ඇවිත් … කොහොම හරි මෑන්ස් නම් විනාඩි 15ක් විතර ඉවසගෙන ඉඳලා තියෙනවා.. මට එහෙම ඔය වැඩේ උනානම් නිසැකයෙන්ම මට වෙන්නෙත් ඇම්ඩට වෙච්චි දේම තමා.

