.
මගේ පුන්චිකාලේ ළඟම යාළුවා.. ඒත් යාළුවාට වඩා ඒකා මගේ සහෝදරයා..(බාප්පගේ පුතා).. දැන්නම් පරිගණක විකුණන ලංකාවේ ප්‍රසිද්දම ආයතනයේ ඉහල තනතුරක් දරන නිසා කඳබඩ දාලා ලහිය වගේ 2ක් උනාට.. ඒ කාලේනම් නිවුන්නු වගේ… මොකද ජානමය සමානකම් නිසා. අපි දෙන්නා තමා ඔය දානේ ගෙවල් මළගෙවල් ආදිය මගුල් ගෙවල් කරන වැඩ වගේම මගුල් ගෙවල් මළගෙවල් කරන භාරදූර රාජකාරියට පේවෙලා උන්නේ..
කරුමේ කියන්නේ අපි දෙන්නම එකම වයසේ, එකම පාසලේ. කාගේදෝ මන්දා වෙලාව හොඳකමට එක පන්තියේ වැටුනේ නෑ අවුරුදු 10ම..

ඒත් ඉතින් විවේක කාලයේ හැකි අයුරින් රාජකාරිය අකුරටම ඉටු කළා.. පොඩි එවුන්ගේ බැට් බෝල ඉස්සීම තමා ඒ දවස් වල ආතල්ම වැඩේ..
මදැයි පිට පැන්නා.. ඔන්න කතාව…
මේ කියන පාසලේ ඔය ගෑණුලමයිට එලියට පහලියට යන්න පහසුකම් හරි අඩුවෙන් තිබුණේ.. ඒක නිසාම ගොඩාක් පොඩි ඈයෝ ගියේ අමු එළියේ.. ආයේත් කියනවා ඔන්න පුංචි කාලේ පොඩිකමට කරපු දේවල් හොඳේ..
ඉතින් මම ඉහත කීව ඔය කොළුවා දවසක් අහම්බෙන් පිට්ටනියේ කෙළවර බිල්ඩින් දෙකක් අතරින් මේ මහානුභාව සම්පන්න සිදුවීම දැකලා.
පුදුමයෙන් පුදුමයට පත්වෙලා පොර ලහියට කියපි.. අවංකව කියනවනම් ඊට පස්සේ දෙන්නම ගිහිල්ලා නිකම් ඒ දිහාව බලලා හිනාවෙලා පන්තියට ආවා. ඔන්න මේ සාමකාමී වාතාවරණය නැතිවෙන්නේ තව ඩිංග කාලයකින් උදාවෙච්ච මොකක්දෝ මන්දා උත්සවේක..
මෙන්න බොලේ අපේ තවත් බාප්පා කෙනෙක් මේ සිද්ධිය කියනව හත්පොලේ…
මල හත්තිලව්වයි. ඇයි යකෝ පැල් බැඳගෙන බැලුවනම් තව කමක් නෑ. මේ යත්තම් ෆ්ලැෂ් එකක් දාගෙන ආවේ.. මෙයා කොහොමද මේක දන්නේ..????????

ඒත් ඉතින් එදායින් පස්සේ අපිව නට් වෙන්න බයිට් උනා..
ඒත් මම දැනගෙන උන්නේ නෑ කොහොමද වැඩේ ලීක් උනේ කියලා..
මේ බොහෝම මෑතක අතීතයේ කතා මතක් කර කර ඉන්දෙද්දී ඔය උඩම කියපු හාදයා තමා කීවේ ඇත්ත විස්තරේ.. ඒ වෙද්දී ඔය කතාව පතුරවපු බාප්පා අපෙන් සදහටම වෙන් වෙලා ගිහින්.
එදා මගේ පාර්ට්නර්ව ඉස්කෝලේ ඇරිලා එක්ක යන්න ඇවිත් තිබ්බේ බාප්පා.. එතකොට තරුණයෙක්.. ඉතින් කොල්ලට පොඩි සෝශල් ඉංජිනියරින් පාරක් දීලා..
“ආ මම දන්නවා උඹලා අද කරපු එක.. ඉන්නවා අම්මට කියන්නම්”
“අනේ නෑ බාප්පි.. මමයි ලහිරුයි කෙල්ලෝ c* කරන එක දැකලා ටක් ගාලා පන්තියට ආවා”

