මා උපතින්ම ගණන්කාරයෙක් යැයි සමහරු කියති.. ඒත් ඒවායේ ඇත්ත නැත්ත මම නොදන්නේ සා.පෙ ගණිතයට ගන්න හැකි වැඩිම සාමාර්තය ගේමක් නැතුවම ලබාගත් මම උසස් පෙළදී අසමත් වන එකම විෂයයද ගණිතයම වීම, නැවතත් උපාදියේදී ගණිතයට B+ එකක් තිබීම නිසා ඒ තිබෙන ව්‍යාකූල තත්වය මම එහෙම එකෙක්දැයි මටවත් පහදා ගැනීමට බාධා කරන හෙයිනි.

නමුත් මම ගණිතයට පට්ට ආසය.. ගණිතයෙන් සෙල්ලම් දමන්නට ආසය… නිර්මාණ ගණන හදාගන්නේ කොහොමදැයි අනික් සිසුන් සිතද්දී , උපතින් ම රට හාවෙක්වත් හරියට ඇඳීමට නොදත් මා කවකටු පෙට්ටියේ ඇති දේ ඇසුරෙන් ජ්‍යාමිතික රූප වල රුව සෙව්වෙමි.

මගේ ගණිතය වෙනස්ය.. මම එකතු කරන්නේද මටම ආවේනික මහා කුප්පම කුජීතු විදිහකටය..
කිසිදිනක මගේ මේ වෙනස සාමාන්‍ය ගණිත ටීචර්ලාට ගෝචර නොවීය.

සාම්ප්‍රදායික චක්කරේ මට කිසිදා පාඩම් නොවන මහා අපබ්‍රංසයකි.. අද 2 x 3 = 6 කියා උගන්නා හෙට 3 x 2 = 6 උගන්වයි. එකම කාරණේට දෙපාරක් මෙමරි වේස්ට් කරන්නේ ඇයි කියා මම දන්නේ නැත..

රටා වලට මම මාර ආසය.. වාහනයක නොම්බරයක් දුටු විගසම එහි මොනයම් හෝ රටාවක් සෙවීම මාගේ සිරිතයි.
ටීචර්ලාට මේවා ජිමික්ය.. කොමික්ය. චක්කරේ පාඩම් නැති මා මී හරකෙක්ය..
මගේ වෙනස් ගණිතය අද වෙනතුරු හඳුනාගත් ගුරුවරු තිදෙනෙකි.

ඒ එම් ජයතිස්ස ගුරුපියාණන්.. කොට්ටාව ධර්මපාලයේ දිගුකලක් සේවය කළ අසම සම ගුරු පියෙකි. මේ ප්‍රදේශයේ මෙතුමාව නොහඳුනන අය අල්පය. මෙතුමා තවමත් තරුණු වුවද ගුරු ගොලයින් පවා සිටින සාඩම්බර ගුරුපියෙකි. මෙතුමා නොවන්නට මට පමණක් නොව අප කාට වුවද ගණිතය තිත්ත වීමට ඉඩ තිබුණි.

දෙවැනුව බ්ලොග් අවකාශයේ ආදරණීය ගුරුපියාණන්… කුමුදු පින්තු…. මෙතුමා මට හමුවන්නේ මගේ බාහිර උපාධියේදී ඕපන් ආර්ක් ආයතනයේදී.. “අති විශිෂ්ටයි”… “ෆැන්ටෑස්ටික්”… “ලහිරු හිතන මහා ජරා විදිහට නැතුව අපි සම්මත ක්‍රමෙන් උත්තරේ හොයමුකෝ” මේ ආකාරයෙන් මගේ හොර ගණිතය හඳුනාගෙන සිටි මෙතුමන්ලාගේ විශේෂත්වය වන්නේ මගේ හොර ගණිතයට අමතරව හොඳ ගණිතයද අතැඹුලක් මෙන් දැන සිටීමය.. මේවා ට මාස්ටර් බ්‍රේන්ස් කියා කීමේ කිසිදු වරදක් නැත.

තෙවැන්නා මට මේ ලෝකේ වටිනම පුද්ගලයින් අතලොස්සෙන් එක් අයෙකි.. එතුමා ගැන කියන්නට තවත් පෝස්ටයක් උවමනාය… මතුසම්බන්ධයි

