මගේ සඳින් තවත් අදහසක් උස්සන්නට මට සිදුවිය.
මේ සබැඳිය ඔස්සේ මෙහි මූල බීජය නරඹන්නට ආරාධනා කරමි.
ආදරය සම්බන්ධව මගේ සඳින් ගතහැකි අදහස් බොහෝය.. අනුන්ගේ ආකෘති වලට පෙම් කළ යුතු නැත.
නමුත් හොඳ දේ කොතනින් නමුත් ගත යුතුමය.

මෙය මගේ සඳ බ්ලොගයේ තිබුණේ මෙලෙසය..
++++++++++++++++++++++++++++++++++
දැනට ගම්මු පෙම්වතුන්ගැන අද දවසෙම එයාලට උපදෙස් දීල මට ඇති වෙලා ඇයි එයාල ගොඩක් දුක්විදින්නෙ පෙම් කරන්න පටන් ගත්ත මුල් දවසෙ ඉදලම එයාලට ඔනි අනිත් කෙනාව තමන්ගෙ කරගන්න හැද දේම තමන්ට ඕනි විදිහට තියෙන්න ඕනි එහෙම කවදාවත් සිද්ද වෙන්නෑ අනිකාගෙ සතුට සහ ආශාවන් වෙනුවෙන් කැපකිරීම් කරන්න පුරුදු වෙන්න ඔනි සමහර පිරිමි අය හිතනව පෙම් කරන කොට තමන්ගෙ පෙම්වතිය වෙන පිරිමි පුද්ගලයින් ඇසුරු කරන්න හොද නෑ කියල කවදාවත් එහෙම වෙන්නෑඅපි පෙම්කරන්න පටන් ගත් පලියට අපි මැරිල ඉපදෙන්නැ නෙ අපි අපිමයි තව කෙනෙකුට අනුව හැඩගැහෙන්න කාලය උවමනා කරනව ඒක තේරුන් ගන්න මිනිස්සුන්ට පුලුවන් වෙන්න ඕනි

ආදරය කියන්නෙ බලෙන් ගන්න පුලුවන් දෙයක් නෙමේ අපි ආදරය කරන්න ඕනි එතකොට ආදරය අපිටම ලැබෙනව අනිත් පුද්ගලයාගෙන් පමනක් ආදරය බලාපොරොත්තු වෙලා වැඩක් නෑ කලින් අපියි ආදරය කරන්න ඕනි ලැබෙන දේ ගැන හිතන්න එපා පුලුවන් තරම් අනිකාව සතුටෙන් තියන්න උත්සහ කරන්න එතකොට දන්නැතුවම සතුට අපිව හොයාගෙන එනව මං ඒක පුද්ගලිකවම දන්න දෙයක් මං හැමෝම සතුටෙන් තියනව මාව තේරුන් ගත්ත මං ගැන දන්න අය මං දුකෙන් ඉන්න දවසට මාව ගොඩක් සතුටු කරනව ජීවිතේ පැතුම් හොය​ගෙන යන් එපා ඒවා ඉටු වෙයිඅපි කාටවත් කරදරයක් නැතුව එයාලව සතුටින් තියනව නන් ඒක තමයි ජීවිතය කියන්නෙ

අපි ආදරෙයි කියල නීති දාන්න යන්න හොද නෑ නිදහසේ තියන්න අනිත් පුද්ගලයව. යනව නන් යන්න දෙන්න.ඒත් පුලුවන් උපරිම උත්සහය යොදන්න ඕනි තියාගන්න.. බැරිම නන් යන්න දෙන්න.. බලෙන් ආදරය ඉල්ල ගන්න බෑ අඩල ඉල්ලන්ත් එපා ඒ ආදරේ උතුම් නන් ඒ ආ​දරේ බාල්දු කරන්න එපා. උතුම් ආදරය එපා නිසානෙ පිටු පාන්නෙ ඉතින් ඇයි එයාලට අපි තවත් වද දෙන්නෙ කවදාවත් තමන්ගේ අයගෙන් බලෙන් කිසිදෙයක් ඉල්ලන්න හොද නෑ අපි දන්නෙම නැතුව ඒක එයාලට වදයක් වෙනව එහෙම උනාම එයාලට තවත් අපිව එපා වෙනව අපි ඇත්තටම ආදරෙයි නන් අනිකාගෙ සතුට බලල සතුටු වෙන්න පුලුවන් හිතක් තියෙන්න ඕනි ඒකයි ආද​රය කියන්නෙ තමන් ආදරය කරනකෙනා සතුටින් නන් තව මොනවද අපිට ඕනි…

ඒක තමයි ආදරය!!.. අද ​මට ආපු කේස් 5න් (හික්ස්) 4ක්ම තියෙන්නෙ තමන්ට අයිත් කරගන්න යන නිසා ඇතිවන ගැටලු. අප්පා ඒව විසදල මට එපා වෙලා.. අනික කාට හරි ආදරෙයි නන්කෙලින්ම කියන්න සමහර කෙල්ලො, කොල්ලො අහන්නැති නිසා හිතෙන් දුක් වෙනව. නෑ කියන්න බෑ. ඒකත් මට අද ආපු කේස් එකක් තමයි ඒ කෙල්ලයි කොල්ලයි ගොඩක් යාලුවො දෙන්නම ට්‍රයි ඒත් කොල්ල අහන්නෑ කෙල්ල දුකින් ඉන්නෙ ඔය වගේ සීන් වලට මං මොනව කරන්නද අනේ!!!

තමන්ගෙ අතින් කෙල්ලගෙ හෝ කොල්ලගෙ අත තදින් මිරිකපුවම එයාලට රිදෙනව නෙ. ඒ වගේ තමා ආදරෙයි කියල අනිකාව තදින් මිරිකුවොත් එයාලට රිදෙනව. ඒක අපි තේරුන් ගන්න ඕනි.

හිතේ ඇත්තටම ආදරයක් තියනව නන් කෙලින්ම අහන්න..හරි ගියොත් පින වැරදුනොත් පව ​ඔක තමයි ජීවිතේ ආදරේ ඇත්තටම සුන්දර දෙයක්ඒක අත්විදින්න ඒ ආදරේ අසුන්දර වෙන්නෙ අදහස් තේරුම් ගන්න බැරි උනාම කසාදයක් බදින්නම ආදරය කරනව නන් ගොඩක් අදහස් ගැන සැලකිලිමත් වෙන්නඅනිකා හැදෙන්නැත්තන් තමන් හැදෙන්න ඒක තමයි ආදරේ කැප කිරීම නැතුව වහ බොන එක නෙමේ. අනිකාගේ සතුට බලල අපිටත් සතුටු වෙන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනි..

ආදරය වෙනුවෙන් ඔනි දෙයක් කරන්න කවදාවත් ආදරේ ඉල්ලල බල කරන්න එපා.. එයාලට වද දෙන්න එපා අපි ආදරේ කරමු එතකොට අපේ ආදරේ අපි ගාවට එනව අනිකාව පුලුවන් උපරිමයෙන් සතුටෙන් තියන්න අපි නිකන්ම එතකොට සතුටින්..
++++++++++++++++++++++++++++++++++

මීට දවස් දෙකකට කලින් ඕක තේරුම් ගන්න මට නොහැකි වීමෙන් මා මහත් විපතකට මඟ කපාගත්තෙමි. ඊට දවසකට පසු මා එය තේරුම්ගත්තද ? අවාසනාවකට එදින ඇය එය තේරුම් ගෙන නොතිබිණි.. වාසනාවකට අද වෙද්දී අපි දෙදෙනාම දින දෙකකදී මාරුවෙන් මාරුවට හොල්මන් නැටූ බව අප දෙදෙනාට අවබෝධ වීමෙන් අපි තවමත් අපේය..
ඉහත සඳහන් බ්ලොගයේ අදහස් ඉතා වටී… අත්දුටුයි ප්‍රත්‍යක්ෂයි..
ආදරය හිඟමන් යදින්න අවශ්‍ය නැත.. හැබැයි නිතර තමාගේ අවංක හැඟීම ප්‍රකාශ කිරීම හිඟාකෑමක් නොවේ. කූඩැල්ලා මෙට්ටයේ තැබිය නොහැකිය.. ඔබ පුදන්නේ අවංක ආදරයක් නම් ,කොන්දේසි වැට කඩුළු විරහිතව පණ දෙවැනි කොට කරන ආදරයක් නම් ඔබේ කෙනා පිට යයිදැයි බිය නොවන්න. එලෙස ගියහොත් ඒ ඔහුගේ / ඇයගේ කරුමය බව සිතන්න.මන්ද එවන් ආදරයක් ලැබීම අති දුර්ලභ දේකි. පවට පින දෙන්නට උවමනා නැත. ඔබට හා ඔබේ ආදරයට ආදරය කරන කෙනෙකුට ආදරය කරන්න..හිත හදාගන්නට අමාරුවන්නේ තවත් අයෙක් ජීවිතයට එනතුරු පමණක් බව මතක තබාගන්න.
ඔබ කෙල්ලෙක්නම් යන යකා කොරහත් බිඳගෙන යාමට ඇති ඉඩ අවුරා දමන්න.

