කතුවරයා 2: පළමු ජවනිකාව
කතුවරයා 2: ප්‍රමාදය පසුතැවිල්ලට හේතුවිය හැක.

කතුවරයා 1: ජවනිකාව රඟ දක්වන්නට නොහැකි සේය.
මගේ හිමිකාරිය මා හා සමඟ කලෙකට පසු දොඩයි.. 10 ට XXXXX එනවායැයි කීවේය එවිට ඌ සමඟ වැඩ කළැ යුතුයැ

කතුවරයා 2: කසාය බීපු ගොලුවා වගේ ඉන්න එපා ඕයි.
කතුවරයා 2: අනේ අම්මපා මට එන කේන්තියට තෝව කෑවත් මදිය. ( ඉරිදා පන්තියේ එවුන්ව ඩෙවල් දමා කෑ යුතුය.ඩෙවල්

දැමීමට පෙර දෙහි දමා පිලී ගඳ යනතුරු සේදිය යුතුයැ. )

කතුවරයා 1: අම්මපා ඒකනම් මසුරන් කතාවය.
කාව කෑවත් මාව සහ මගේ ප්‍රියාවිය ඉතිරි කරනු මැනවි
කතුවරයා 1: තවද මට උබ හා විනාඩි 10ක් දෙඩීමට හැක

කතුවරයා 2: මා හරක් මස් නොකනා බැවින් තොපි දෙදෙනා බේරුණාහුයැ

කතුවරයා 1: අම්මපා එලය

කතුවරයා 2: එල නේන්නම්

කතුවරයා 1: අපේ ඊයේ චැටයට ප්‍රතිචාර අපමණය

කතුවරයා 2: මේ ඉරිදා පොහෝ දිනයකි. එදින පන්තියේ සාකච්ඡා කල හැකිද ?

කතුවරයා 1: වැඩේනම් කෙරෙන පාටය. වෙනදාට වඩා උනන්දුවද ඇත

කතුවරයා 2: චැටය කල කතුවරයා 2 මා බව දනගත් දිනෙක උන් මාව කනු ඇත. ( එය නුදුරේදීම වනු ඇත )

කතුවරයා 1: කට්ටියම සෙට් වනු ඇත… මොනා උනත් එදාට වඩානම් පිරිස එනු ඇත. ඉරිදා නිසාවෙන්

කතුවරයා 2: තොගේත් මගේත් හම යනු ඇත.

කතුවරයා 1: උන් ගවමස් බුදින බව මා දන්නේ නැත

කතුවරයා 2: ගවමස් නම් නොබුදින බව සැබෑවකි. නමුත් උන් අපේ හම ගලවා රබන් ගසනු ඇත.
කතුවරයා 2: මේ චැටය පලවූ කල්හි ඉරිදා පන්තියේ අයගේ පිත කුපිත වනු ඇත.

කතුවරයා 1: රබන් ගසන්ටනම් උන් උපන් දස්සයෝ ය

කතුවරයා 2: ඔබගේ හාමිනේ පැමිණි සේක්ද ?

කතුවරයා 1: එසේය. දැන් ඈ යන්නට සැරසෙයි

කතුවරයා 2: රබන් ගසන්නට පමණද ? කියූ දිනයකදී කියූ වේලාවට පැමිණීමටද ඔවුන් උපන් හපන්නුයැ.

කතුවරයා 1: එයනම් සැබෑවකි

කතුවරයා 2: කෙලෙස් රැහැණින් පිරිමින් බැඳ තබාගන්නා ගැහැණුන් මට නම් එපාමය.

කතුවරයා 1: මට පෙනෙනුයේ උඹේ පිට් එකද එලෙස බවය.. ඌද 10ට එන්නේයැයි කිව්වද තාම නැත

කතුවරයා 2: ඌට ෆිට් එක හෙවත් මීමැස්මොරය සෑදුනාද දන්නේ නැත.

කතුවරයා 1: දැන් අරයා ගිය බැවින් මා සම්පූර්ණ නිදහසේ අදහස් පළැ කරමි

කතුවරයා 2: එසේය ස්වාමීනී,
කතුවරයා 2: ඉරිදා පන්තිය මහ පුදුම පන්තියකැ.අප වෙන එවුන්ගේ විභාග කලවිට උන්ගේ දැනුම වැඩිවේයැ.මහත් පුදුමෙකි

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

කතුවරයා 1: එයනම් සැබෑවකි.නමුදු තවත් වාර දෙකක් ඇති නිසා කෙළෙස හෝ සමත් කර දුන් කල්හි උන් තම අභ්‍යාස

කිරීමෙන් තමාව දියුණු කර ගත යුත්තේ‍යැ

කතුවරයා 2: මෙය ඔබගේ මූණු පොතේ පලවූ විට සමහර අක්කලාගේ හිත ප්‍රීතියෙන් ඉපිලී ගොස් පිටාර ගලා ගොස්

කෙත්වතු සරුසාර වනු ඇත. ( දන්නෝ දනිති නොදන්නෝ හූල්ලති )

කතුවරයා 1: එලෙස නොවේයැ.. ගැහැණිය හිතාගැනීමටැ අමාරු දේකි.. එයට හදිසියේ වෙනස් වන්නට හැක්කා දේම අපවද

වෙනස් කළැ හැකිය

කතුවරයා 1: මා ඊයේ කී දේ හරිම වෙනස් දේකි.. අද කියන්නේ ඊට වඩා හොල්මන් කතාවකි.මාගේ උපදෙසනම් ප්‍රේම

කරන්නට එපා යන්නය.ඔබ මොන්ගල් කෙලින එක නවත්වාගන්නට බැරිවනු ඇත

කතුවරයා 2: ගැහැණිය යනු අපට බෙර ගස්සන තැනැත්තියකි.එවිට අපි ද උන්ගෙ බෙර පද තාලයට නටමු.

කතුවරයා 1: ඛේදවාචකය වන්නේ අප එසේ නැටීමටැ නොගන්නා උත්සාහයක් නොමැති වීමය

කතුවරයා 2: ඔබගේ කතාව 98.567265987566% නිවැරදිය.

කතුවරයා 1: ඉතිරි 1.432734012434% ට මොකක් උනාද

කතුවරයා 2: මෙ දැන්ද එකෙක් මට උගේ සියලු විභාග කර දෙන ලෙස දැන්වීය. මට උගේ බොටුව මිරිකා රීරි මාංශය උරා

බොන්නට සිතුණි.ඉතිරි ගණන අපේ බල්ලා කෑවේය.

කතුවරයා 1: එසේනම් බොනු… රසට ඇතියැයි විස්වසමි.බල්ලාට හෙන 6ක් සහ උබට එකක් ගැසිය යුතු නොවේයැ

කතුවරයා 2: ඒ අපේ බල්ලා නොවේ.වෙන බල්ලෙකි. ඌට නම් වැහි නැති හෙණ ගැසිය යුතුයැ.

කතුවරයා 1: කොහොමත් උඹේ ඔය ඉලෙක්ට්‍රොනික් වැඩක් එහෙ මෙහෙ උන වෙලාවක ඌට වැහි නැති හෙන වදිනු ඇත

කතුවරයා 2: ඔබගේ ජංගම දුරකථනය ලොව ඇති අතිශය සුරක්ශිතම එක නොවේද ?

කතුවරයා 1: හා හා .. ප්‍රසිද්ධියේ ඕවා කියන්නට එපාය.. සැබැවින්ම එය එසේම‍යැ.. මට හැර මොන ජගතෙකුටවත් එයින් වැඩ

ගත නොහැකිය (විටෙක මටද බැරිය).

කතුවරයා 2: බල්ලාගෙ ඉලෙක්ට්‍රික් වැඩ වලින් සමහර විට මටද විදුලි සැර වදී. අල්ලපු ගෙවල් වලින් පිඟන්, කෝප්ප,ජොග්ගු,

කේතල් ගුවනේ පාවී අපේ නිවසට දිශානුගතවෙයි.

කතුවරයා 1: අපි තවත් චන්දුල එකක් අරඹමු

කතුවරයා 2: එහි තිරය නොපෙනන සුලු ද්‍රවයකින් සාදා ඇත්තේ නොවේද ?
කතුවරයා 2: චන්දුල ඇරඹීමට ගොස් සින්ගර් එක උද්ඝෝශණය කලොත් මල කෙලි 7 1/2 කි…….

කතුවරයා 1: ජංගම දුරකතනයකට ඒ තාක්ෂණය හඳුන්වා දීමේ ගෞරවය හිමිවන්නේ අපේ අක්කාගේ පුතාටය… මගේ

දුරකතනය කීප වරක් ම බිම දමා ඔහු ඒ අති විශිෂ්ට නිර්මාණය කළේය. එසේ වන එකක් නැත… උන් අපි ගැන හොඳට දන්නා

නිසා අප ගැන වද නොවනු ඇත.

කතුවරයා 2: ඔබගේ පරිගනකයටද ඒ අද්විතීය තාක්ශණය හඳුන්වා නොදෙන්නේ මන්ද ??????????

කතුවරයා 1: ඒකාට තවම මොනිටරය උස්සා පොළොවේ ගැසීමට ශක්තිය මදිය… නිසි සහය ලැබෙන්නේ නම් පොඩි එකා

එයද කරනු ඇත

කතුවරයා 2: මේ චැටය පිලිවෙලට සැකසීම ඔබට බාරයැ

කතුවරයා 1: අපිළිවෙලේ පවතින පිළිවෙල ගැන චිත්‍ර ශිල්පියෙකු ලෙස උඹට මට වඩා අවබෝධයක් ඇතැයි සිතුවෙමි

කතුවරයා 2: අපිලිවෙලේ ඇති නියම රසය දන්නෝ අපි වැන්නෝමයැ. අනික් උන්ට 33 කෝටියක් දෙවිදේවතාවුන්

වහන්සේලාගෙ පිහිටයැ හඃ හඃ හඃ

කතුවරයා 1: හං හං හං

කතුවරයා 2: සුරාවෙහි අගයත්

එහි ඇති මනා ගුණයත්

බොන සුදනෝ මිසක්

නොබොන අනුවන දුදන නොදනිත්…..

කතුවරයා 1: අපේ අනුවන කම් අපිටය.. ඔය බොන උතුමන්ලා සළු වූ පසු උන්ගේ සාක්කු පිරිසිඳු කරමු

කතුවරයා 2: ඕක පරණ කවියක්….ඒ උනාට අගේ නම් අඩු වෙලා නෑ නේද ?

කතුවරයා 1: කවියෙන් කියවෙන දේ වගේමයි පරණ වෙන්ට පරණ වෙන්ට අගේ වැඩි වේ.

කතුවරයා 2: සාක්කු පමණක් නොව ගෙදරක් වුවද සුද්ද කිරීමට මම එමි ? සුද්ධෝදන පාරක් දමීමටයැ….

කතුවරයා 1: අදනම් නිදි මතය…. මම යන්නේය..

කතුවරයා 1: අදනම් නිදි මතය…. මම යන්නේය..මෙය සේව් කිරීම උඹට බාරය.

කතුවරයා 2: ඔබ නිදන්න ඔබ නිදන්න සුවෙන් සැතපිලා ඉහ ඉද්දර මම ඉන්නම් උකුණො බලබලා.එසේයැ ස්වාමීනි

කතුවරයා 1: jaya haa satuta good night macho.

කතුවරයා 2: අද රෑ මාව හීනෙනුත් පෙනෙයි. මොකද මම අහලා තියෙනවා තනිකන් දෝශ තියෙනකොට ප්‍රේත,

කුම්භාණ්ඩයන්ව පේනවලු……..

කතුවරයා 1: වෙලාවට ඈ හිත ලඟ ඇත. මට තනිකම් දෝශ නැත….

