මදෑ කොළා….. ඉඳලා ඉඳලා ඔන්න 31 වෙනිදා රෑ බ්ලොගට දාන්න ලිපිදෙකක් ලියාගෙන ලියාගෙන ගියා.පෝස්ට් කරාටත් පස්සේ තමයි දන්නේ ඒ දෙක පෝස්ට් කරලා තියෙන්නේ අද කියලා. වෙලාව 1.30 පෙ.ව
හොහ් හොහ්..
අම්මප ලහියා මේ කල්පනා කලේ, වෙන ලිපි 10කුත් හරි මේ ඕපාදූප ලිපියකුත් හරි. පුදුම ඉල්ලුමක් නොවැ තියෙන්නේ. ඔන්න ඉතින් 1 වෙනිදා සන්තෑසිය ලියන්නයි යන්නේ. හැබැයි මේක ලියන්නේ 2වෙනිදා. ඒත් අද කියලම ලියන්නම්. රසට තියෙන්න එපැයි.
ඔන්න ඉතින් අද කියල හඳුන්වන ඊයෙ උදයම පිබිදී මුහුණට දිය දී වාඩි උනා කොම්පීතරේ ගාව. අර විස්සවිජ්ජාලේ අපේ බ්‍රදර් කාරයාට බුරුත කොටයක් හම්බවෙලා… සෑහෙන්ට මහන්සිවෙලා ඉරනවා…
කොහොමත් පුරුද්දක් හැටියට පොර නැගිටින්නේ උදේ පාන්දර 11.00 ට වගේ…
ඉතින් උදේ පාන්දරම මම පොඩි සින්දුවකුත් දාගෙන මූණුපොත පැත්තෙ යන්න හිතාගෙන ගැහැව්වා ඇඩ්‍රස් එක… හෑ මේ මොකද මේ. අඩුම ගානේ මූණුපොතේ අකුරක්වත් එන්නේ නෑ. හ්ම්ම් . පාකිස්තානේ වගේ මෙහෙත් මූණුපොතට කෙළ වෙලාද
මම ඊ-බඩී පාවිච්චි කරන නිසා ඒකෙන් ලොග් උනා. අනේ මල් හතට චැට් එක වැඩ. අනික් එවුනුත් ගස් ගල් වගේ ඔන්ලයින්.
හ්ම්ම් ලහියා ටිකිරි මොළේ යූස් කරන්න හිතලා ලොග් උනා ප්‍රොක්සියකට. අම්මට සිරි මෙන්න බොලේ එල කිරි වගේ වැඩ.
මේක විසඳුවෙ නැත්නම් කම්පීතර උපාදි අපේස්සකයෙක් වෙච්චි එකෙන් වැඩක් නෑ නොවැ. එහෙට මෙහෙට කරකවල බැලින්නම් මාව බිලීබාල. මේක පොඩි වයිරස් එකක්. මේක එවලා තියෙන්නේ ඇඩ්වර්ටයිසින් වෙබ් සයිට් එකකින්. මූණුපොතට යන්න හදන අපිව උන්ගෙ රෙද්දට ගෙන්නගෙන අපෙන් බලහත්කාරයෙන් ක්ලික්ස් ගන්න. හුහ්….. තව පොඩ්ඩෙන් මම ක්ලික් කරනව වයිරස් එක හදපු එකාගේ…………. අනෙ මගේ කට. දන්න ශිල්ප දාලා බේරුණා. මූණුපොතත් හරි මගේ ලයිෆත් හරි.
ඕන්න ඔහොම බේරිලා උන්නය කියමුකෝ.
ඊයේ බ්ලොගට දාපු ඒවයෙ අලෙවිය බොහොම හොඳා… ඒක නිසා අපෙ බ්‍රදරා මල් 7 අයිඩියා එකක් දුන්නා. මේකෙ ඇඩ් සෙන්ස් දාන්න.
සල්ලි හම්බවෙනවය කියන්නේ. අනේ මන්දා. මේක විකුණන්න මම ආසා නෑ.
කොහොම නමුත් මොනා මොනා හරි බාගන්න නම් පිටුවක් දෙකක් දැම්මනම් හොඳා නේද. නොමිලේ..
හොයාගන්න අමාරු සින්දු එහෙම තියෙනම් මට දෙන්න .. කා එක්කත් බෙදාගන්න පුළුවන්නේ….. නේද ?

