මුලින්ම අද ලහියා ප්‍රාර්ථනා කරන්නේ.. හැම දෙනාගේම හිත්වල බුදුදහමේ මූලික දේවල්වත් තැන්පත් වේවා කියලයි. අපි ඔයාලා මොන ආගමේ උනත් බුදුදහම කියන්නේ Schedule එකක්. ඒකට අනුව වැඩකරොත් අඩුම තරමේ කාටවත් කරදරයක් නොකර කාගෙන්වත් කරදරයක් නොවී ඉන්න පුලුවන් බව ලහියා අත්දැකලා තියෙන දෙයක්. කෙනෙක්ට දුක් දීල අපිට කොච්චර කාලයක් සතුටින් ඉන්න පුලුවන් වෙයිද ඒකෙන්… මේකට ඔයලට හරි උත්තරයක් දෙන්න අමාරු උනාට පොඩි කාලයක් බව කවුරුත් දන්නවානේ. ඒත් කෙනෙක්ට සතුටක් දීලා අපිට ජීවිත කාලෙම සතුටින් ඉන්න පුලුවන් නේද ??.

ඊළඟට කියන කතාව මම ඇහුවේ මගේ ගුරුවරයෙක් ගේ බ්ලොග් එකකින්. අපි කෙනෙක්ට උදව්වක් කරලා ප්‍රති උපකාරයක් හැටියට තව තුන්දෙනෙක්ට උදව් කරන්න කියල ඉල්ලීමක් කරොත්, එයාලටත් ඒකට ප්‍රතිඋපකාරයක් ගන්නේ නැතිව තව තුන් දෙනෙක්ට උදව් කරන්න කිව්වොත්….. මෙතන ගුණෝත්තර ශ්‍රේණියක් නේ තියෙන්නේ… කොහොමද පොදුඅනුපාතය 3ක් වෙච්ච මුල් පදය 1ක් වෙච්ච ගුණෝත්තර ශ්‍රේණ්යක 10 වෙනි පදය වගේ එද්දි…

නිකන් ට්‍රයි එකක් දාලා බලමුද ආහ් මොකද කියන්නේ…. ???.

අද උදේම මහා ගාල ගෝට්ටියක් ,අපේ කිරිකැට්යා…(කිටියා) දෙමලිච්චෙක්ව අත් අඩංගුවට අරං.දෙමලිච්චා කරලා තියෙන්නේ එසේ මෙසේ වැරැද්දක් නෙවේ. මරණ දඬුවම දෙන්නයි යන්නේ. කිරිකැටියා කිව්වා. ඒ ප්‍රකාශය හෙලා දකිමින් දෙමලිච්චෝ පරපුර අඛණ්ඩ විරෝධතා රැළියක. මමත් දෙමලිච්චාගෙන් පරණ ණයක් අරන් ඉන්න ඇති අපෙ මව්යානය කෑගහනවා දෙමලිච්චාව බේරගන්න. මාත් ඉතින් උද්ගෝෂණේට එකතු උනා. මොකද පුරුදු නැති දේවල් යැ.. ඔන්න ඉතින් සුපුරුදු පරිදි ගලක් ගැහුවා කිරිකැටියාට. වියායාමය සාර්ථකයි. නමුත් දෙමලිච්චාටනම් කෙලවෙලා. මොනා කරන්නද අවසන් කටයුතු කිරිකැටියා ගානේ කරන්න ඉඩ ඇරලා. මම ශෝකය ප්‍රකාශ කරනවා බ්ලොග් එකේ.

ඒක ඉවර වෙලා බොලොගේ අලුත් පෙනුම බල බල ඉන් ඉන්දෙද්දී මගේ අසල්වාසී සහනා ආවා . අම්මට උඩු… මම දත් මැදලා, මූන හෝදලාවත් නෑ. නිවාඩු දවස් වල ඔය අනවශ්‍ය වැඩ කරන්න ලහියා කැමති නෑ නෙව. දැන් මොනා කරන්නද. බොහෝම අකමැත්තෙන් ගඳ නැතිකරගත්ත ලහියා පටන් ගත්තා උගන්නන්න. JඅVඅ (JAVA) මුල ටිකට සහනා ආවෙ නෑ නේ. මූට ලූප්ස් ඇරෙන්න ඕනි මලදානයක් තේරෙනවා ගින්දර වගේ. ඒත් ඕනිම එක නැතුව වැඩක් නෑ නේ.

තරු ත්‍රිකෝණෙ එක එක අතට ප්‍රින්ට් කරා. නොදන්න එවුන් දැන් අහන්න එපා තරු ත්‍රිකෝනෙ කියන්නෙ මොකක්ද කියලා. දැන්නම් කොල්ලා ෂේප් වගේ..ඇරේස් පටන්ගත්තා. ඒකනම් එල කිරි වගේ කලා.

ලහියා එහෙම තමා, වලට තනියෙන් ගියාට තනියෙන් ගොඩයන්නේ නෑ.

ඒක නෙවෙයි……. අක්කලව බන්දලා දුන්නම මස්සිනා කෙනෙක් නොමිලේ හම්බවෙනවනේ. මේ……….ඕක නොගෙන ඉන්න බැරිද අප්පා….

11ත් පහුයි නේ.. මම සාමාන්‍යයෙන් 11ත් පහුයි කියන්නේ 11.53 වගේ වෙලාවල් වලට. මගේ නිර්මාණයක් නෙවේ මම Combined Maths වලට ක්ලාස් ගියේ ප්‍රජා රේණුක සර් ගාවට. සර් තමා ඔය ෆොර්මැට් එකෙන් වෙලාව කියන්නේ..